- sjukling

Hejjhallå,

äär hemma oh är sjuk .. :(
De började igårkväll lixom kännde mig riktigt dålig..
ont i halsen oh massa.. när jag vakna i morse så vare värre.. :[
viille verkligen iiiiiiiinte bli sjuk nu!!!! :[[
asså man ska va frisk på jullovet!
Jag vill komma till skolan imon men är inte så säker på att ja gör de .. :/
VI FÅR SE.

Just nu ligger jag å bläddrar mellan alla tv-kanaler..
har absolut ingenting att göra. så tråkigt att va hemma

de är typ hur mke snö som helst ute ju :oooo
myyysiiigt äntligen kom snön! :) (yyyyy)

Lixom de är bara 2 riktiga skooldagar kvar :o
för på fredag ska vi inte jobba ngt ! :)
vi ska ttyp göra ngt me klassen :]]

ajja pusshej sålänge :*

/ MAAAAAAATTTHHHIIIIIIIIILLLLDDDAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0