10 dargar kvar! :D

wihooo 10 dagar kvar till julafton! :) åh härligt de! men känner mig lite stressad över alla julklappar har bara köpt till två st men men jag brukar hinna fast jag stressar så de får bli en stress vecka för mig nästa vecka för jag får min månadspeng den 23?!? :O Men jag har iaf lite pengar så de får räcka till nåra klappar till :)

ja..min dag var ju samma som bella då :D vi ska praoa på plantagen, o de låter tråkigt men jag tror de kmr blir kul :'D

nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på sega hanna :) haha nedå hon är inte seg, men vi ska plugga matte tsm ikv , får väl se hur de går :D men jag SKA klara de provet! och alla ville göra provet innan jullovet, så slipper man känna "åh nej matte prov" när man kmr tillbaka till skolan. usch de där lät helt fel , snart äre jullov och de ska man njuta av! :D längtar som bara den! har inge spec planerat..eller jo skidor i kungsberget blire ju :)  

nu måste jag gå på toa drack ett glas vatten och då måste man gå på toa! :D brb..haha iaf jag... sen ska jag nog värma på pasta och skinksås som står i kylskåpet! rester vetu..de hatar jag men kan väl vara gott ibland ;)
nu ringer mobilen...

så det var hanna , hon var lite trött berätta hon för de hon hade vart så de får bli plugg nån annan dag.

men snart kmr farmor hit och hon ska hjälpa mig med mina vantar som tar sån lång tid .. hehe eller alltså jag har gjort lite fel så hon ska hjälpa mig att komma till rätta med den :) asså jag kan seriöst inte läsa beskrivningar på ett papper när de gäller syslöjd? :O omöjligt ..


men nu blire hiss o diss! :D



• musik! vad vore livet utan musik? booring säger jag bara :)


• vänner! :D

• att de snart är jullov och julafton! :)



folk som klagar på en all the time. hur irriterande är inte de ? när man inte får tycka och tänka som man vill? ha en egen åsikt? alla är vi ju olika, inse de bara! stor fet diss på de...

• stor diss på att de inte är tillräckligt med snö ute! :)

• pedofiler och våldtäcksmän. ja dom är läskiga och dom som blir våldtagna är de sjukt synd om! :( varför ska vi tjejer råka ut för sånt skit? de förstör ju ens liv...


hahaha inte för att de blev så bra men jag klurade ut lite iaf ;)


ha en bra kvälll och deppa inte för skolan nu , utan kämpa på med läxor o prov o skit så blire braaaaaa! :)

(försökte bara vara lite posetiv...) :)


pussokram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0