10:26 !

god dag på er :) eller god morgon kanske man säger men iaf så har min natt varit bra för jag har drömt många roliga drömmar :D haha de gillar jag! kmr inte ihåg direkt alla såklart men en dröm var att de var en vanlig skoldag fast jag o typ mathilda lina o ebba var utanför porten. så kmr bella körande i hennes mammas bil och hahaha de såg kul ut :'D<3


idag ska jag till farmor & farfar och jag farmor o paula ska baka! mums , de blir typ lussebullar , knäck och nå marsipan grejs tror jag. :)

sitter med datan i sängen o lyssnar på musik! hmm...vad är de jag kan lyssna på..?

aja ska försöka dra mig upp nu och äta frukost. magen kurrar as mke :D

pussoch kram !




Kommentarer
Postat av: bella

hahah, ja har ju körkort oxå vettu:O:D



du lyssnar säkert på micheal jakcson den nörden?

-.-'' ='D<33

2009-12-19 @ 14:06:12
Postat av: daniella

haha jaaa klart du har :D<33333



yes jag lyssnar på han..fast de är de att inte han är en nörd. DU ÄR =D<3333

2009-12-19 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0