19 dagar kvar!:O

japp japp... de är bara 19 dagar kvar! :) längtar så mkt..men inte bara till julklapparna utan att de är så mysigt! och dagarna innan de är jul också... såå mysigt tkr jag :D men känns inte som de kmr bli nå snö förrän januari..
:( men man kan ju hoppas :D

aja min dag har varit bra! vaknade upp hos lina , haha vi hade somnat lite konstigt jag somna på golvet fast på en madrass med kläder på o allt o lina låg med huve där man ska ha fötterna med kläderna hon med ;) haha vi somnade till mamma mia filmen, åh den e så bra ! :D men han tyvärr inte se slutet.. :)

vi vakna halv nio kolla på tv senare fixa vi oss och vi far ner på stan! vi var där as länge från 12 till 4 asså våra ben var typ döda när vi kom hem till mig. xD vi gick in o ut i olika affärer. hann faktiskt köpa två julklappar! :)

nu sitter jag själv i soffan och kollar på vänner! (Y) najs tkr jag men nu ska jag ut och ta en promenad med pappa, sen blire robinsson och de kan ju faktiskt vara spännande :)

imorn blire jul bak och bara tråka eftersom de är söndag and i hate it.



mina favoriter! (L) love them! får en alltid på gott humör. då menar
jag alltid. ganska otroligt egentligen! :)


coolaste mannen
ever! (L)



Kommentarer
Postat av: bella

18 dar? :((<3

2009-12-05 @ 20:30:03
Postat av: daniella

jaha äre?:D<333

2009-12-06 @ 12:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0