1dag1dag1dag

Hej bloggen (:

min dag har vart ganska seg .. har bara slappat men de kan va skönt de oxå ibland ;) hehe,
imon äre skola som gäller för mig! :'D känns konstigt att va så glad för att man ska till skolan men de e sant, hellre är jag i skolan än att va hemma hela tiden oh inte göra nånting.. hehe aja :)
de är ju ingen vanlig skoldag! sköööööönt (hh)
SEEEN BLIIIIIREE LOOOOOOOOOOOOOOV!!! såååå efterlängtat!
de behövs VERKLIIIIIGEN! (((((((((A)
(L)

15:30 ska jag till tandläkarn.. aa vi får se hur de går,
sen blire hem till ebba :) ska sova där :'D
de blir kanon de , kanske ska vi hyra nån film? ;D
i don't know (: vi får se .. :))

nu ska jag göra lite te och sen blir de tv ska se de där om tiger woods ;o
sen blir de att ta en låång dejt me kudden för min del :)
annars orkar jag inte upp hehe.. ses oh hörs (A)

Pusshej! ;*

en bild på mig å kusin ;d


HAHA, å här kommer bilderna på lovisa som jag prata om förut X]








Kommentarer
Postat av: daniella

hahah snygga bilder på lovisa ! :D (y) <3

2009-12-18 @ 18:08:46
Postat av: mathilda

haha jaa (A) :D <3

2009-12-18 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0