7kt braa ruubriik! (a)

va ett tag sen ja blogga om nåt intressant, ele? känns så iaf:)
skola först idag då, gick inte såå väldans bra på svenska provet, ja johanna och mathilda får hemprov  som vi ska göra tills imorn ;)

sen efter skolan vare utvecklingssamtal, ele ja halv 5 vare de, fick g i alla ämnen utom idrott.... där fick ja inge betyg alls haha :/;ss sen sa dom att ja skulle hålla käften på lektionerna :( ohså ,

sen efter de vare hem och göra svenska saken :( och virka på dom där jävla vantarna :( som måste va klar tills tisdag, men de klarar ja nog:D


UTVECKLINGS SAMTAL-  xxxxtreeemt jobbit!

IDROTT- hur tråååkigt äre inte med idrot i skolan????!?!??! -.-''

SLITET HÅR- tungt, (fast mitt har blibi bättre:D'

MIN RYGG- har aas ont i denn :'((( kan inte röra mej fan..!


VÅR ENGELSKA LÄRARE- haha ja slapp göra engelska provet som dom andra gjorde när ja va sjuk OCH FICK IAF GODKÄND,!! FAST JA INTE GJORT PROVET xdd feett bra juu(H)





haha blev bara en hissmen kom inte på nå mer bra för dagen.. :)


puuusss:**




Kommentarer
Postat av: sandra <3

sv ; jag ska krya så jätte mkt så jag blir frisk nån gång <3

2009-12-09 @ 20:13:07
URL: http://smih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0