alla älskar choklad! (a)

tjohoooo där :D

sitter vid datorn o nördar o äter lite ur aladdin asken! så galet gott alltså :D hehe. aja lite kortfattat om dagen;


vakna
sprang runt o lekte med grabbarna
alla åkte till kungsberget o elias åkte slalom för första gånge. så sött ;>
hem
ut o leka i snön
JULPYNTA I KÄLLAREN :D haha helt galet. spelade jul musik också!
sen bara varit hemma o slappatt sååå skönt !
& imorn.. blire väl en vanlig dag? vet inte vad jag ska hitta på . not!
DE ÄR JU JULAFTON INGEN NYHET DIREKT MEN WIHUU :DDDDD
ska fira hos farmor&farfar då men släkten ;) sen nästa dag blire hos mamma :D två jular för mig då ^^

joppp jopp ska sätta på en låt nu intresssant!  nej. heh. åh elias får världens utbrott nu när jag nyss satt mig vid datorn -.- sälllan. jämt HAN som ska sitta o spela :D haha. men nej han får vänta på sin tur..
slänger in nån konstig bild från google för har inga bilder som vanligt när de gäller mammas dator. (a)

have a nice kväll! & snart kmr tomten.....


vi komma vi komma från pepparkakeland


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, jag typ hatar choklad! haha xd :D

kan äta väldigt lite.. X] <3333

2009-12-23 @ 22:43:58
Postat av: daniella

va men mathilda xDDDD haha gud choklad e mitt liv<3 haha nerå men de är en av dee bästa sakerna som finns i livet <3<3 D:D:D:D:

2009-12-29 @ 17:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0