blää på datorn.

usch den här datorn är så seg så jag orkar inte sitta vid den så mkt när jag är hos mamma :) men jag försöker ibland...

på morgonen när jag hade vart vaken en stund drog jag upp rullgardinen och jag såg SNÖ!:D yes tänkte jag bara haha har längtat som bara den efter snön faktiskt :O men vadå hellre de en grått och regningt en december? :) men iaf...
idag har jag bakat pepparkakshus med elias paula och mamma :D de blev så snyggt när elias klistrade fast non-stop på taket x'DD haha nej men de blev kanonis..

sen kom mammas kompis hit o alla åt middag tsm o sånt sen har jag bara varit hemma o lekt med elias o isack :) vart ute och blablabla...

nu håller robinson på , de är bra de, men jag har fastnat vid datorn och då äre svårt att ta sig loss !

orkar inte skriva nå vettigt just nu!!!!!!!!! nej usch nu blev mitt humör surt här :( sitter så obekvämt ..hehe

BAJSKLEGGPUSSOKRAM!


jaa...gullig e han åh allt!


Kommentarer
Postat av: bella

blÄ på snowwwwww:(<3

2009-12-12 @ 20:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0