borde_inte_blogga_95.

ja..jag borde inte blogga men jag måste bara :DD. har jätte mkt saker jag måste plugga till :( ååh hatar de !

sitter på golvet nu och kollar på lilla sportspegeln på barnkanalen :'D haha de är faktiskt bra ;)
men hjälp vad kallt de var idag?:O när man gick hem med hanna höll man på frysa ihjäl! men de är ju första december så de passar ju att vara kallt :) nu fattas de bara snö så blire lite mer julstämning!

skolan idag var allmänt seg. har inte så mycke att säga om den förutom att bella inte var i skolan idag :(
tråkigt .. engelska lektionen var inte så jobbig haha jag o lina gick till biblioteket sen kom de mer o mer folk dit så man jobba ingenting :D fick sluta tidigare men jag kom hem halv fyra ungefär.

men nu ska jag äta mat sen plugga plugga! tills nio typ för då börjar desperate housewifes!!!! :D:D längtar!

 jag fotografff! noot haha men tyckte bilden var cool :D


Kommentarer
Postat av: bella

okeeej, va äre på bilden ? :S :'D<333

2009-12-01 @ 18:11:47
Postat av: daniella

haha istappar :'D

men nu såg jag att de såg ut som en man med två ben o mellan dom...haha ;)<33

2009-12-01 @ 19:47:31
Postat av: bella

hur faaaaaaaan får du de där attse ut som en istapp? xDD

2009-12-02 @ 11:54:37
Postat av: bella

ser mer ut som en rutten korv i en plast päse ele ett skelett :S haha:D <3

2009-12-02 @ 14:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0