BRYNÄS LEDER! :D

hejsan hoppsan nu sitter jag och äter choklad ! :D men vadå jag måste ju få belöning nu när jag har pluggat och städat rummet! =D + att pappa och jag firar att brynäs leder med 4-0!!! :D:D:D go brynäs, haha! ;)
idag har jag inte gjort nå speciellt skolan idag har bara varit skit! jag vet inte varför men jag kände mig på de redan imorse och på morronen i skolan sa jag till lina att jag tror de kmr bli en skitdag..så blir de det! -.- men imorrn äre ÄNTLIGEN FREDAG! :D:D ALLA ÄLSKAR FREDAGAR! de var väl ingen nyhet heller ;)
imorn efter skolan ska jag och lina ner på stan , jag måste köpa lite julklappar :D så jag inte gör de i sista sekunden! sen ska vi kanske hyra film och sova hos nån..men man vet ju aldrig med oss planerna kan ju bli ändrade...:)

och imorgon ska jag ta spruta och gå till tandläkaren! :| ojojoj men de kmr gå bra får bara skynda mig att göra ssvenskaprovet för jag tänker inte sitta och göra de själv :D nej nej kommer inte på frågan :D

+ att imorn äre idol :D + att de blir helg imorn + att jag ska äta mer choklad nu :D men får borsta noga imorn bitti för då slipper jag väl borriborra..hoppas jag ;) + att bella tror att hon kommer imorn! :D oj mkt plus här men jag har saknat henne mest i skolan
:(<3<3<3

& så har jag kluddrat ner hela min dataskärm lite svårt att se vad jag skriver :D men jag har skrivit med en sån här whiteboard penna så de går bort..men de ser coolt ut haha! :D står lite olika saker :D

ja de var allt från mej de :) ...
slumpar ngn bild nu :D


haha åh nej jag tvingar mig själv att lägga ut den här x'D typ 1 år sen men kolla vilken stor skalle jag har! XD hahaha hjälp hahaha... jag tkr den ser skit big ut!


Kommentarer
Postat av: bella

kommer int imorn heller :/<333saknar alla er as mke, och plus att på måndag kommer ja va ännu skrattigare än vanligt, hahahahahah :D<3

2009-12-03 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0