dags för lite bilder !

jaooop tkr ni jag ska lägga in lite bilder? AAAAAAh tkr jag med :) har inge speciellt att skriva idag eftersom jag inte har gjort så väldans mkt, eller jo jag har ju varit hos mamma , sen tagit bussen hit till gävle .. på eftermiddan sen åkte jag o pappa o handla. japp.. så jag lägger in lite  bilder från första jullovsveckan :D tror jag de är men jaja..!



från julbaket hos farmor&farfar. vackert förkläde , jo jag vet!
:')


de var jag som gjorde dom fula bullarna :'( vilka knubbisar!


knäck....helt underbara!


haha julen hos mamma! :D


åka pulkaaaa... jag är inte med på bilden , så ni vet :)


haha dagen jag o lina var inne på djurzoo och hitta dom
här nakenråttorna..haha mysiga dom såg ut då!
och vilken pung dom hade x') haha gud jag o lina skratta
ihjäl oss :'D



en...julstjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0