härlig dag ändå :'D

Heejj på er alla! :))

Dagen har varit helt okej,
Jag glömde idrottskläder....... hehehe ;>
No'n va ju kaaanon hahaha elle hur Bellaaa? ;D

Oh när jag går i skolan så kmr william fram å drar av sig mössan oh då ser man att han har raka av dej håret ;oo
haha men de vart faktiskt braaa ! (Y) :D


hehe.. efter skolan så hjälpte Jag, Hanna, Johanna & Sandra till med att pynta idrotts-salen ;)
haha fan va kul de vaa xD (y)
Efter de så drog johanna oh Jag, Hanna & Sandra stanna vid skolan en stund..
sen drog hanna å då gick jag å sandra å köpte lussebullar xdd
de smaka bröd :O :s xd
haha, Sen drog sandra å pappa kom å hämta mig,
vi drog till Jespers lucia å kolla på den :)
SEN AFFFÄÄRN (AA)... hatar att gå å handla.. heh
Köpte en VITAMIN WELL svartvinbär,
den va inte lika go som fläder...:/



PussHejLeverPastej! :)

/ mathilda

Kommentarer
Postat av: bella

non va bääääst;D

hahahahhaha, vi skulle ha gett vårt mästerverk som j a gjorde i slutet till maria ;D feettt glad hon skulle blivit (aa)<333

2009-12-10 @ 23:21:32
Postat av: mathilda

Hahahahahaha, jaa xD hon skulle bah: nämen guud tack små flickor!!!! :* de här e precis vad jag behöver! ^^ HaHaaa! <333

2009-12-10 @ 23:27:27
Postat av: bella

hahahax'D hon har säkert redan testat den:o<3333:'D

2009-12-11 @ 15:37:58
Postat av: mathilda

Hahahah xD säkert :o XD <33333

2009-12-11 @ 16:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0