house of wax på kanal 6!

hej igen. :)

sitter i min säng nu med datorn och har tven på och kollar på house of wax :) den e ganska bra :D
fast egentligen borde jag plugga matte, franska och skriva klart en no uppgift men jag orkar verkligen inte. hehe. eller joo jag ska göra de mellan pauserna, men får väl se om de blir nå ;) de löser sig nog..haha :D
ridningen var faktiskt kul vi var i två lag och skulle rida slalom och hämta äpplen i vatten och sockerbitar i mjöl, vacker man var i ansiktet efteråt... haha men de var kul , vi red barbacka , älskar att galoppera med indy! :D

internet dampar nu som de brukar göra ibland på kvällarna så jag ska väl sluta skriva nu innan den blir dampig och all text försvinner!

god natt!  /daniella.

klicka på länken för att se trailern: http://www.youtube.com/watch?v=-DnFKwVcM10
jag säger som mathilda: jag kan inte lägga in som bella gör , men du får lära mig nån gång bella :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0