kollar mean girlssss.

helllu bloggen!
hehe de kanske blir en konstig skrivning men jag e ¨så trött hähä :D aja idag har jag o lina gått på stan köpte inget till mig själv utan en julklapp :)  sen drog vi hem till mej o blabla bla...aja nu sitter jag on the linas säng och vi har kolla på mitt liv som popstjärna, nån konstig skräckfilm och nu kollar vi på mean girls.
den filmen älskar jag :D hhiiiiiiii iaf nu vet jag inte vad jag ska skriva..lina sitter på en madrass o flummar runt..haha juste idag var vi på zoo , hahaha åh herregud vilka äckliga råttor! helt nakna x'D och världens pung.. haha usch. vi har en jätte vacker bild på en naken råtta vid namn: BOB. :'D

vi ska väl ta och sova snart...snart= några timmarr...

men ni som ska sova: SLEEP WELL CYKELSTÄLLLLL!




/daniellla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0