kommer aldri på en vetti rubrik"!,typist ja(a)

nu va helien slut,:(( skola imorn iaf, de va ett tag sen ju så skönt oh se alla,men kommer få göra engelska och svenska proven som ja missa när ja va sjuk :'/ inge ja längtar efter precis..........

de va nåt viktigt ja skulle säga, de va ju df ja skulle bloga för att säga de .... men glömt de:(( oxå typist jag, fattar inte att ja inte får ig på alla prov så dåligt som min hjärna fungerar.

iaf så ska alla gratta danne för han vann sm i judo i hans vikt sak :*<333333bästaste!!


saknar mitt hååår as mke :'(((((((((((
bilden är från 7an så den ser ut som den ser ut menmen.
vetefaan va som hänt me mitt hår :'(*snyft* men de dska växa kan ja lova, ska inte klippa de mer än topparna på 35000år så då måste de ju bli långt? (aa'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0