marabou choklad + chips + chips


nu sitter jag på linas pall och hon sitter på ett gän kuddar :D och skrattar -.- haha jag med jag upptäckte nyss att jag hade lite spott mellan ring och lillfngret :D hon skrattar åt nå bilder på mobilenm, såna där suddiga :D haha alltså hjälp har ont i magen xD
 haha men hur som helst skolan har vait bajs sen åkte jag hem o duscha och fixa mig lite och åt mat , sen hit till lina :D hahahaha wohooo har inte så mkt att skrva om haha 0oj hjälp XD

 hahaha men ikväll äre idol :D det innebär två chips påsar med sour creme och grillchips :D och en stor marabou choklad. mums! sen ska vi kolla på en film ,  vet inte riktigt vilken än :D

YESS WE DOOO...DE DAGS FÖR FREDAGSMYYYYYYS , OM DE SÅ ÄRE SISTA GÖR , DE DAGS FÖR FREDAGSMYYYS HOPPAS INTE FÖRÄLDRARNA STÖR...NU ERE SLUT PÅ VECKAN DE E DAGS FÖR FREDAGSMYYYYYYS!!!!!!!!!!!


en bild på oss från i somras :)<3333

& lite linnna



Kommentarer
Postat av: bella

jaaaaaaaaaaa!!!!

pröva amigo marabou+ sourcreamchips, SÅ MÖMSIT!! :OOOO<33

2009-12-04 @ 19:35:06
Postat av: daniella

jaaaa de måste ja göra låter ju skitgott :D<3333333333

2009-12-05 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0