min måndag'

idag vare först skola, tråkigt men annars helt okej,. en sak aj va väääääääldigt depp för menmen de va mitt fel så inget åh va ledsen över:/

seen gick jag oh dani till statoil (stav?!) och köpte macka och dricka va de nu heter... hmm min hjärna är inte så pigg idag..,

iaf så gik vi vidare till plantagen(stav) och fråga om man fick proa där och de fick man så vecka 2 ele om de va vecka 6 borde ni gå till plantagen och häls apå oss för då är vi där ;))

köpte oxå julklapp til morsan där:)

sen gick vi te lidl och köpte chocklad x']

seen kom morsan oh hämta oss, skulle skjussa dani te stan sen hem då.

nu sitter jag här och är feeeettt trött och deppig,!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0