musik o fix :D

tjoohoo! idag har jag inte gjort så mkt :) pappa o jag har gått till buddy's o ätit burgare mums fast de var på dagen mest varit inne för de är ju ISKALLT ute! :O 
nu håller jag på fixar mig o lyssnar på muusik :) jennifer fråga mig för nån dag sen om jag ville följa med på disco och jag tänkte varför inte :D! sweet younght eller nå, som ligger på stan ;) sen imorn blire hanna o lina sen på torsdag nyår wihoo sen blire dom efterlängtande kräken bella o mathilda! haha ne skoja dom e inga kräk :D
<33333



joo juste den här bollen köpte jag inne på tre butiken :)
de är en högtalare som går till mobilen..o man behöver inte ha nån sladd i
mobilen elr nå..skönt! :) bra ljud! rekommenderar den!




/daniella

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaha, kanon (y) <3333

2009-12-29 @ 21:42:51
Postat av: daniella

hihi jaa :)<333

2009-12-31 @ 00:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0