ont i fingertopparna på grund av...

att jag har slitit bort några non-stop från pepparkakshuset ;) som sitter stenhårt! :O haha jag lovar de känns verkligen nu när jag skriver...aoao.. hehe

igår var de en fruktansvärt julstämning kändes nästan som de var mer jul igår än den 24e..fast ändå inte :D jag fick massa bra saker! :) o då menar jag de!

moster sov här inatt och hon ska sova här en natt till, hos mamma alltså :D ikväll ska vi alla kolla på heybaberiba o spela speel :D wihoo sen på måndag åker jag till gävle intressant nej. heh .

jag kanske inte kmr blogga varje dag nu när de är jullov..man har ju lite bättre saker för sig då :D men ska försöka!

blev ett tråkigt inlägg men jag orkar inte lägga in nån bild :D ska gå upp o kolla på film med alla..nån julfilm vare nog!

ciaoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0