r u b r i k e n ä r k a n o n e n l i g t m e j



HejjHopp!!

Bilden är Daniellas favorit bild!! :'D helt klaart
minns duu ?? ^^

Skolan va väl helt okej .. fram tills jag fick förjävligt ont i magen å fick lov at åka hem..
har inte liiiika ont i magen nu men fortfarande liite..
får se om jag kommer iimon? ..

JAG MISSA PARADISE HOTEL!!!
ska sere på datan ist dåå.. :)) tur de finns på datan (A)

Igår fixade William Spotify till mig! :'D
taack bruuushan!! haha (yy)

Allt jag hade att säga ..
Hiss oh Diss senare (h)

BajBaj

/ m a t h i l d a


Kommentarer
Postat av: daniella

hahahaha juste, herregud haha x'D den där fitt lappen såg man överallt då x'D<3333

2009-12-09 @ 22:29:19
Postat av: mathilda

hahahaha, Jaa xDD <3333

2009-12-09 @ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0