ruggigt bra rubrik . . . . ?

oj nu var de ett tag sen jag skrev känns de som..men jag har haft så mkt annat för mig men nu kommer de lite kortfattat om min dag;

ja onsdagar är ju oftast alltid sega på onsdagar :( men jag överlevde! skönt iaf att man inte fick nå läxor idag då :) helt otroligt...njuta en hel kväll utan massa läxor :D aja efter skolan så åkte jag och lina hem till hennes place och vi gjorde lite saker :D halv sex åkte jag hem och sen åkte jag iväg på ridningen. gick väl..sådär haha fatta inte spec mkt , men de gick :D
sen har jag inte gjort så mkt här hemma kom hem 8 tog en varm dusch och åt mat o nu sitter jag här och läser lite bloggar och msnar ;) men de är oskyldigt dömd också , så jag tror jag ska ta och slå på tven nu!

21:21!!!!!!! jag tog den ! :D


och fatta..nu äre bara 15 dagar kvar till julafton! :d tralalala vad mysigt de ska bli , men hallå vart är snön nånstans kom fram någon gång :((((( så sjukt tråkigt tkr jag när de bara är grått o regningt ute när de är december -.- jag läste faktiskt tidningen idag och de stod att de har inte varit så här varmt nån gång i december på 150 år! :O jaa titta vad man kan lära sig haha men nu orkar jag inte skriva nå mer. de var allt från mig :)

jag har tänkt nu att jag gör gubbar i texterna väldigt ofta? de kanske börjar bli lite för mkt eller tkr ni de bara är trevligt ? ;)




Kommentarer
Postat av: mathildaaa

DE ÄR BAARAA TREVLIGT DANIELLA!! HaHaa xD

<33

2009-12-09 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0