sitter och kollar på den värsta filmen...!

ja rubriken stämmer! jag sitter och kollar på E.T - SJÄLV! :|||||, asså seriöst....
ja..för er som inte visste har han varit min största fobi sen jag var typ 6 år :'( usch ni anar inte hur många marddrömmar jag har drömt om honom...! nej seriöst jag klarar inte de här! ja måste bläddra snart! :'( men jag vill så gärna komma över min fobi! hehe. nej nu ska jag sluta fjanta miG !

fast nu ska jag och pappa kolla på yes man..puuh... haha den filmen har jag aldrig sett , men den verkar bra :D

hehe aja nu fick ni veta lite sånt ;)  efter skolan idag har jag pappa och paula varit på ica maxi och handlat , jag köpte en julklapp till madde. :) 

ska forsätta kolla nu..men de är tur jag har bloggen för nu kan jag lugna min medans jag skriver...aja HEJDÅ :D <33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0