Slut på en underbar helg .. :[

Hallå bloggen!! :]

Ja jag har haft en as bra helg ! :'D
de kan jag lovaaa er assåååååååååååååå!!! ^^

mina älskade småbröder kom till gävle!
har saknat dom såååmycket! :* <333

(LL)L)L)

nu är de bara 1vecka kvar tills de är lov ! så jäkla skönt :D
1vecka1vecka1vecka1vecka

skön dag imon! :)
fick ett sms typ 10 i 10 de stog såhär [från johanna L];
Glöm inte snodd till dansen i morgon / bella.
hur bra minne har inte bellarå?!
hade jag inte ens en tanke på! ;s ;)
Tuur att bella har en super bra minne asså ! ;) :'D

slänger in en bild på lillebrorsan ! :)
hockey nörd. (a


JESPER, :)

/ MATHILDAA

Kommentarer
Postat av: bella

vetefan hur jag av alla människor kom på det x] mitt minne suger, men vem vet kanske ja har blivit smart;o ;)<3

2009-12-14 @ 15:42:22
Postat av: Ebbaa

Nej vad söt! :DDDD<3<3

2009-12-14 @ 16:54:57
Postat av: mathilda

Till Bella; haha x'd, Jadu :'D <3



Till Ebba; haha a :) <3

2009-12-14 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0