tre olika sorters kakor äter jag !

jaa de gör jag faktiskt, vi har tre paket med kakor med jordgubbssmak, citron och choklad ;) alla lika goda!

ja skol dagen idag var helt okej..matte prov hade vi igen sista lektionen gick inte så bra :( men håll tummarna för att jag får godkänt :D

fattta!, imorn äre fredag?!?!?! SISTA DAGEN I SKOLAN?!?!? SEN JULLOV??!! i can't believe it, de ger oss lov? :O heheh skönt ska de bli (a) längtar faktiskt lite till att åka skidor i kungsberget, ja de var ju 3 år sen men i år så blire slalom kan jag lova! :D men dom bästa!

imorn börjar vi 9 skönt men jag hoppas vi verkligen inte slutar fem över 3 för då är dom dumma i huve! blää orkar inte med idrott imorn men som sagt sista dagen imorn! :D:D:D:DD

plus att de är 7 dagar kvar till julafton! mysigt säger jag bara!

hm..nu har jag inge spec att skriva..eller juste efter skolan gick jag lina och alex hem till honom, var där i två timmar typ sen hem till lina och då åkte jag hem direkt .
brrrrr vad de är kallt ute! usch usch.. hatar att frysa. de är en av de värsta sakerna i livet tkr jag! hatar , verkligen hatar att frysa!!!

sitter och läser andras bloggar nu, många skriver så personligt fina saker! :D i like to read that!

och tack bella för att du fixar våran header så fint! :D jag känner mig skyldig dig en tjänst varje gång du gör den ;D haha

och imorn kmr mathilda! :) skönt att du e frisk nu! (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0