trött var dagens rubrik!

nu äre så att jag e trött o kmr inte bli sånt bra inlägg men skitsamma :)

skolan idag var SEG skitkallt ute verkligen tummen ner på de ! :(uschhhchch alltså men tur att jag oh ida fick åka bil iaf ;)

efter skolan följde jag med lina hem vi baka chokladbollar o grejade lite haha :D pluggade en gnutta svenska men blev inge mke :d men vi kommer ändå få MVG de vet alla på hela skolan typ? :O
vid 5 åkte jag hem o bytte om sen åkte jag till ridningen :) fick robby, gick bra men var skit stel i ansiktet o sånt >< inge skönt de. sen när jag kom hem var mina fötter frusna till IS BITAR så jag skyndade mig in i duschen o tog en lååååång varm dusch! :D

nu har jag gjort lite matte och nu sitter jag i min säng med datorn och tven på och kollar på osyldigt dömd! nu äre spännande...

aj nu börjar mina ögon svida för att jag är så trött?!:D haha fattar inte varför , men de är väl för att min hjärna och kropp arbetar så mke i skolan :)!!!!!!!!

imorn kmr de bli tomt :( ingen mathilda o ingen bella. men du får ha de så bra i sthlm ! :) <333 och bella du får ta o krya på dig ! :( <3333


byyyee.

och juste en sak till..jag var ju inte så seriös om de där med svenska grejen? men de kanske ni fatta? ;)



Kommentarer
Postat av: mathilda

aah! de ska jag :D

kmr sakna er ! ses på måndag!! :)) <3333

2009-12-02 @ 22:33:55
Postat av: bella

kanske kommer imorn, får se :)



GE MEJ DITT HÅR UNGE!! :OOO<333

2009-12-03 @ 14:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0