trötttt...

helllo!, skola som vanligt idag..eller jag bara två dagar kvar men aja :D men de har vart en skit dryg dag , allmänt seg :/ hade matte prov sista lektionen gick ju toppen! (Y) not. gissade på nästan alla asså jag fattar verkligen ingenting! skit drygt hatar matte så mke :(

om 1 och en halv timme ska jag åka till valbo och rida :) men egentligen skulle jag bara vilja vara hemma och sova! usch så kallt ute :S  men de är ju sista gången så jag vill nog :d

hem vägen från skolan var dryg hur mke folk som helst på bussen! vissa fick inte hopppa på hehe. (a) åkte med ebba och lina sen skildes vi och jag gick fort hemåt i kylan och har druckit varm oboy och ätit två mackor och en mandarin! (a) nu e jag mätt. hihi.

nu kollar jag på vänner som vanligt och laddar samtidigt in lite bilder från mobilen,..

slänger in lite bilder nudå som inte är såå gamla :D

juste, krya på dig mathilda! (L)











Kommentarer
Postat av: mathilda

taack, :]

vill verkligen nte va hemma mer nu! (L)

2009-12-16 @ 18:35:23
Postat av: daniella

nej förstår de :(<333 du SKA bli frisk!!!!!:D

2009-12-16 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0