tuggummigigiig e gotttt.

nya V6 med citron o mint såå himla gott! :D
disco igår var as kul haha alla dansa nonstop!åh de var grrr haha ;;) men har skitont i hälen så jag knappt kan gå med vänstra foten´inte ett dugg kul :'(

min dag: blablabla...hah ne men varit med hanna o lina hela dan typ varit hos mig o sen på stan :) tog en kladdkaka mums. sen drog hanna men jag o lina stanna kvar på flanör. vi gick in på intersport vilket vi inte borde ha gjort för de är inte bra läge när man e trött , skrattig o kissnödig x) vi skratta så vi fick nå fnatt asså herregud :'D vi la oss ner på golvet för att inte kissa på oss typ XD [vi skrattade åt ett par skosnören..? -.-]
samma sak hände på hemvägen fast åt nå annat så folk fick gå om oss för vi satt i vägen för vi skratta så mke!! åh hjälp...hah sen åkte lina hem . :)

sitter o kollar på den bästa serien i världen nu! ovanligt..nepp :)! ååh vad jag skulle vilja träffa dom, elr nån av dom spelar inte roll vilken person men ååh vilken dröm! jag o lina sa att vi ska ngn gång i livet uppfylla drömmen ;) hihi!

juste..njuut av kvällen .. snart 2010 nu :D ingen nyhet menmen..



jellybeans!(L)      f.r.i.e.n.d.s <3

/daniella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0