eentligen heelg

hej alla som läser, om nån läser över huvudtaget ;D

idag vare skola först, orka inte berätta om den för inen kommer va vaken när ja är klar, så tråkig va dagen -_-'
sen åkte jag hem och tog de lite lugnt, data, smsa med bästa (L)

snart ska jag vell äta och duscha sen för imoron ska jag till uppsala med mami och shoppa (Y)
på söndag ska jag på bio tror jag, lollo och jag försöker få med några på new moon ;)) följa??

så ser min helg ut, inte världens bästa söndag men hallå man måste ju få vila ut på dan, annars kommer jag omöljigt orka skolan hela veckan.



btw, så vet jag inte va som hänt med oss tre som har den här bloggen, vi har splittats totalt :'( vet inte varför och de vet nog inte nån av oss som de verkar, men de är jävligt synd och jag saknar det as mke <3333333333

aja puss hejdoo ;*


Kommentarer
Postat av: daniella.

saknar oss med :((<3333333333

2009-11-20 @ 19:27:00
Postat av: bella

jaaaa, de hände så plötsligt, vi har ju inte bråkat ele nåt, ;(<33333333

2009-11-20 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0