^^

hej allihopa :D så vare fredag idag då gud i himmeln vad skööönt!! :) hihi men de var en seg skoldag tycker jag :/
skulle vart med bella johanna o julia idag, men de gick inte för jag skulle tydligen hem till mamma halv fyra
:( men de får bli nån annan gång såklart :D

min mage är just nu proppmätt för vi har ätit ugnspannkaka! :D haha jag tkr de är skitgott! med grädde o sylt :)
nu sitter jag nere i källaren , med öronskydd för att paula håller på att trumma , as usual :]
sen blire idooool! då ska jag poppa popcorn!ikväll ska de faktiskt bli riktigt spännande :) för nu tkr man att dom som e kvar är bra :D fast jag hoppas calle åker ut  , eller inte hoppas men jag tror han kmr göra de i vilket fall!Q eller jo jag hoppas nog...lite ;)

och nu kom elías in och säger att han ska ha datorn! :O jag har ju nyss satt på den..haha jag säger nu har jag den gå ut!! han går ut och störtgrinar...nu ropade han nåt om mitt namn x'D

aja skriver imorn kanske..elr på söndag för ibland orkar jag inte med den här datorn!

det blir tyvärr ingen bild idag :(

men ha en super bra fredags kväll! :DDDD

kram


Kommentarer
Postat av: bella

haha ja va med när elias föddes XDDDD <3

2009-11-27 @ 23:01:21
Postat av: johanna

hej sötnosar, nu har ja ny blogg. följ gärna? (a)<3

2009-11-28 @ 00:22:41
URL: http://jjohannafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0