första hissen o dissen!

daniella hissar!

FREDAGAR
hur bra är inte fredagar ? :D sista skoldagen och man ser fram emot två lediga dagar! visst tkr man dom e otroligt korta..men man får ju ändå försöka njuta av dom!

• DATORN
vad vore livet utan datorn? hahaha låter konstigt men man hittar typ allt på datorn. man hittar nya vänner på olika sidor man kan läsa om allt nytt, köpa grejor, ta reda på info om man har skolarbete o massa andra saker! haha de är en underhållande pryl man verkligen har användning för!







daniella dissar!


• DJURPLÅGERI
de borde vara en av de värsta sakerna i världen. tycker de är så hemskt! och då ingår alltså dom utrotade djuren som pandor apor o tigrar o isbjörnar. isen smälter eller så åker regnskogen bort eller så gör vi päls av dom. de är så hemskt tycker jag! ;(
jag är verkligen emot djurplågeri. stackars oskyldiga djur blir slagna och behandlade som dom vore en leksak. man har ju tyvärr sett hemska videor på youtube och sånt :'( nej usch blää jag är verkligen emot de!


• SVININFULENSAN
haha jag är nog inte ensam om att jag tkr de är dåligt att den har kommit till sverige. tråkigt att folk ska behöva då av den där infulensan + att man måste ta en spruta :(





haha jag kanske inte gjorde de här så bra..men de är ju en början :) ♥



ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0