god & glad kexchoklad! :)

hej bloggen! :D

onsdag idag då :) jag vaknade av att klockan var 10 i 8? :O och då kom jag på att de var skola och att jag hade råkat somnat om. så klumpigt :( men annars så var dagen en sån långsam o allmänt tråkig dag! blää hatar onsdagar! men iaf efter skolan åkte jag hem o gjorde inte så mke..typ plugga lite & kolla på vänner :) love it! blir alltid glad av att se de :) även om jag är ledsen eller depp.. hihi.

sen vid 6 tiden åke jag till ridningen. fick lee :) gick väl sådär..hade hoppning. sen vare hem o på vägen så svängde vi förbi sibylla och köpte en sån där tunnbrödsrulle med mos i korv i ? :D aja jag tkr de iaf är jättegott om man är hungrig och så.

nu äre musik o datorn som gäller! orkar verkligen inte plugga just nu. gör de imorn istället så blir de så bra så :D hehe jag e lite lat. 

nu satt jag på tven o nu äre oskyldigt dömd fast de är typ bara 10 minuter kvar av de..men sen börjar so you think you can dance :D haha de är så bra tkr jag! men jag behöver egentligen lägga mig i tid, men de tkr jag är omöjligt att gö ;)


men ni får ha en trevlig onsdagskväll. puss o kram! :)(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0