gomorron;*

godmorgon alla!
gick typ nyss upp, och ska duscha seen ska ja till danidaniellllaa :D
så ser min dag ut.
förlåt att ja inte bloggat på länge, men min data dampar så orkar inte starta den. -_-
har tråk nu så gjorde de här :''D
K L A S S E N !
1. snillet: hmm carro
2. snyggast: ingen??
3. roligast: daniella, mathilda, chrille, johanna a?:D<3
4. knäppast: KEVIN! ;o
5. fjortisen: har typ ingen, ele har vi?,O
6. tönten: *****?
7. datanörden: gabbe?:))
8. trögast: hmm, inte jag iaf heheheh
9. galnast: lovisa:D
10. blygast: carro kanske?:( de är synd för du är väldigt schyst egenligen<3
11. blekast: eemmmmaa
12. sportigast: jesper o linus typ
13. elakast: beror på hur man menar.,men alla är schysst före mesta
14. rikast: hmm vet int, caroline?:D
15. bäst: alla tsms (aaa'
jaa

Kommentarer
Postat av: Ebbaa

haha jag borde vara med på rolig du säger ju jämt det x'D<3<3

2009-11-08 @ 17:46:23
URL: http://ebbbbanormark.blogg.se/
Postat av: bella

ebba=flummig xDD du skrattar åt sånna knäppa saker så at man sj börjar skratta xD<3<3

2009-11-11 @ 18:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0