härligaste dagen på länge!

Haallå! ( :

asså ja säger bara ojojoj vilken härligt dag! slutade 12!! =D
såå jäävla sköönt asså! Jalna var borta så.. YES (y)
Så kl 12 gick ja & Bella ner på stan :) vi gick typ runt överallt,
mycket skratt ! :))  as kul hih,
När vi kom in på JC så prövade jag ett par leggings med nå mönster på :)
Sen så typ efter de så gick vi in på Carlings å där köpte Bella en lila ascool mössa! :D

HAHA, ett maffigt Blåbär! XD de e jag

Vi typ leta efter en present åt min låtsas-mamma :P
kanske hittade nånting ;))

Jaa.. dagen har somsagt vart härligt :D (Y)

:)) stan med bella (Y)

leggingsen ( :

ja

Kommentarer
Postat av: bella

grymt coola leggins (stav*

OCH VETU VA JAG KOM PÅ???;o RÄKLEKEN XXXDDDD

och de där:

-ja har inga byxor

kollar

-hjälp

-nä de har du inte

HAHAHAHA xDD<333

2009-11-02 @ 22:37:18
Postat av: mathildaa,

räklek Hhahaa XDD



inga byxor HAHAH ojojoj XD

<333

2009-11-03 @ 08:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0