kort skoldag,stan,träning

hej bloggen;*

idag var de en vääääldigt kort dag.
först skola, ade mentorstid, musik, blev helt vimsig ett tag där så mathilda dani oh ja gick till gifflan och köpte macka och mer;),
seen språk[sven] och sen skulle vi ha dans på inriktningenmen läraren hade ont i ryggen x') så vi fick sluta, då va klockan 12. ;D

så drog mathilda och jag ner på stan, de va skit kul hahaha& MATHILDA, DU SER INTE UT SOM ETT BLÅBÄR!! xD
ja fick lite ångest för alltid när ja är på stan måste ja alltid köpa nåt annars känns de som man vart där helt i onödan så blev en mössa, en liiiiila (hh'

sen blev de hem en snabbis sen åkte och red, seen somna jag i soffan, sov inte mke inatt så df jag sov nyss.
så vakna jag och satt mej hära.


jaa

Kommentarer
Postat av: Ebba

säkert snygg mössa :)<333

2009-11-03 @ 08:27:12
URL: http://ebbbbanormark.blogg.se/
Postat av: mathildaa,

Mössa va as cool 8] <33

2009-11-03 @ 08:27:34
Postat av: bellsz

till ebba och tilda; tack, kanske har den imorn ;))<333

2009-11-03 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0