lördag =)

hoho på er! :D sitter i vardagsrummet nu och kollar på vänner :) love it! snart kommer farmor hit o hon ska sätta upp mina nya gardiner som hon har köpt.
idag vakna jag runt 10 frulle o senare kom hanna hit och vi drog direkt till stan :) gick runt en snabbis sen gymmade vi! de var skönt att gymma men vi sprang mest på springbandet för vi ville inte göra nåt så mkt med armen eftersom man är öm efter sprutan :/ sen åkte hon hem o för mig blev de stan med pappa. eller ja..vi gick ner till clas ohlson och köpte äntligen en sladd till mobilen så jag kan lägga in bilder nu till datorn! =D

sen blir de bara slappa o ta det lungt kolla på film .. & äta lördagsodis! :D hihi mums!




                                                                   

ja


Kommentarer
Postat av: bells

HAHAH huvet i biblan x''D

<333

2009-11-08 @ 14:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0