min arm gör on!T :(

ja rubriken stämmer oehört mkt :'(  jag kan seriöst knappt röra den! bläää skit drygt!

aja min torsdags dag:

på morronen hade vi so. man jobbade skit mkt utan lärare också :) not. tråkigt att du åkte hem mathilda :( krya på dig mkt! <3
sen vare idrott..suck men de var inte många som var med kan man säga x) haha pga ont i armen då. jag bella o lina drog till ica maxi i kylan! >< skit kallt vare kan jag lova! sen tbx till skolan , no labb snark. bella o jag satt o frös haha . sen lunch men bella o jag tog en macka i gifflan :D sen vare en timmes rast! sköönt , haha vi drog till var käre vän haller! haha "flickor flickor" hahaa :D
vi as garva åt massa bilder i barn böcker, haha de var en person som var lik en person o jaa herregud vad vi skratta :'D hahaha
sen vare språk o de är så segt! sen sista lektionen matte! jag bella o ida drog till tommy och bella var helt flum haha de var kul :)!
& efter slolan blev de stan med hanna! nice vi träffa nåra fast vi var inte så länge med dom :D

men så har ju den klumpiga människan , vid namn daniella slarvat bort plutten till datorn där man kan lägga in mobil bilderna! men vänta ni bara , jag ska fixa de! på nåt sätt...

skrev ganska mkt nu :) eller kanske inte men jag hade lust att skriva mkt nu för jag vill plåga min onda arm! jag försöker röra den för de sägs att de blir bättre fortare ju mer man rör den..men de går inte :'( 

nu lyssnar jag på musik o snart ska jag sätta på tven :D jag kmr säkert somna .. e as trött.


aja hoppas ni andra har de bra :D

ja






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0