monday,

tjenixen! haha de ordet används ju aldrig nu förtin.. (a) hihi.

aja måndag idag snabb skoldag som de oftast brukar vara på måndagar. sista lektionen vare inrikting o dans..haha jag o lina tänker nog byta dit ist för hemkunskapen..för de är sååå segt! man måste vara där i två timmar då! -.- o de orkar vi inte med haha :D plus att de känns som man får sluta mke tidigare när man har dans med jalna..haha ;)

efter de följde jag med lina hem :) vi var bara hemma där o greja lite :D o bakade muffins mums! både choklad o vanilj! gott var de! sen tog jag bussen hem o har inte gjort så mkt här hemma.. städat rummet har jag gjort iaf! och suttit vid datorn :D nu ska jag ta och äta lite mat. haha de har typ blivit en vana för mig att jag äter vid åtta tiden?! :'D konstigt .. men de måste jag ändra på!

nu hör jag att grannen neranför oss håller på att borrar...undra vad de kan vara han hänger upp!

nej nu tog min energi slut för jag sitter o hungrar ihjäl mej!


TA HAND OM ER ! (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0