:'oo

HejjHallå,,

Dee va ett tag sen jag bloggade märkte jag .. h3h3 :)

Men iaf nu är jag igång!! ;>
Imon blire lättings .. undra hur de blir ;oo hoppas de blir kanon (y tss ..
sen efter de så blir de hem till ebba sen ner till bion! :D
Ebba & jag ska se New moon ! efterlängtad film :'o

Nån mer som hänger på? (:

Veckan:
Från onsdags-kväll tills nu på söndag har jag vart i SVÄRDSJÖ ! :D
ffan va härligt de vart (A) hälsa på skolan oh kompisarna (L) :D
tråkigt att åka hem .. /:

Aja, har nyss duschat ska nog kika film snart :)

Puss'N

Blä  bläe ;s

/ m

Kommentarer
Postat av: bella

haha mathilda!! din ku* tröjja x''D<33

2009-11-23 @ 22:14:34
Postat av: mathilda

hahaha xD <33

2009-11-23 @ 22:37:27
Postat av: bella

sjuukt fin :)<3

2009-12-01 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0