söööndag!

ja som rubriken lyder: så vare söndag idag! hjälp vad veckorna går fort! :O min söndag har varit både bra o dålig. dåligt att de va så fruktansvärt fult väder o då brukar man inte vara så glad. men de är ju ändå höst så att de hör ju till :) bra har den varit för att jag vaknade upp med lina :) vi hade en rolig kväll/natt med mkt skratt! haha de rimma ;)
aja iaf på morronen åt vi frukost och kollade på idol en stund. repris alltså!
sen gick vi på stan o åt den godaste kladdkakan i världen! :) jag ljuger inte. sen mötte vi upp bella men då skulle
lina hem direkt men bella o jag gick på stan en kort stund sen hem till mej o bara slappa vid datorn :D sen blev de baka chokladbollar.. suck när vi var klara så ställde bella in dom i frysen o sen när hon hade stängt sa hon att de hördes som nånting lät...och när hon öppnar glider tallriken ut o alla bollar hamnar ner på golvet XD hahaa gud vad bella skratta! men de är ju typiskt hon de :) haha nästan allt kokos ramlade bort från bollarna.  

senare gjorde vi inte så mkt o när bella skulle hem vare en skitskumm gubbe som gick framför oss :O han påminde om en gubbe i en skräckfilm så vi kallar honom nu: "pennydreadfulgubben" hahah asså han var verkligen läskig ni vet en med stor svart rock o ganska lång o håret var svart o långt och hängde för ansiktet o så vinglade han! blääää men vi gick rätt fort till busshållsplatsen o vi låtsades prata i mobilen när han gick förbi oss för vi hade sprungit över till andra sidan gatan när han gick framför oss o sen tillbaka till den sidan han gick på , :D aja lite svårt o förklara men så vare . sen gick jag hem rätt så fort o nu e jag här o tog nyss ut chokladbollarna som vi hade ställt tillbaka i frysen o dom var alldeles iskalla! hahah men vem vill äta upp dom nu när dom har lega på golvet? x) haha men de kanske inte är så farligt ändå :D nu ligger dom är på svalning iaf! oj nu var jag riktigt duktig som skrev så här mkt tycker jag! :) nu väntar jag på hamburgare från max. MUMS vad gott de ska bli! nej nu måste jag sluta skriva och torka upp saften från golvet som bella lyckades ha ner i mitt rum. haha annars kanske de klistras fast på nåt sätt om jag väntar för länge.. :) eller nåt sånt! 

de var min söndag de! och imorgon äre skola! :((((((( usch jag vill inte! men vi slutar ganska tidigt, o de är skönt de :D


&jag behöver verkligen nya kläder!:(  ska shoppa mkt den här veckan har jag bestämt! behöver leggings , linne , tjocktröja , ny mascara och vill ha armband o halsband o nytt nagellack :)

men nu kom pappa hem med burgaren så måste pallra mig till köket innan burgar'n o stripsen kallnar!



haha! ja platta de blev dom :'D      bella får skrattanfall!


ja..de var allt från mig! tack o hej leverpastej!





Kommentarer
Postat av: bella:OOOOOOOO

MEN SERIÖST TAAAAAAAAA BOOOOOOOOOORT :OOOOOOOOOOOOOOO

2009-11-15 @ 20:17:18
Postat av: daniella

nääver bäver :DDDDDDDDDDDD<3

2009-11-16 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0