SUR BELLA IDAG!

hej,
ja har inte kunnat blogga på länge för min data har vart trasig men nu funkar den :D

idga har de vart en rätt rolig skol dag,... ele inga skoldagar är roliga men de har vart en av dom bättre iaf :))

sen efter skulle ja åka och träna men FICK INTE, för min pappa hade tydligen bestämt att ja skulle träna på provet vi har imorn, -.- aja kommer iaf inte få mer än g såå.,.

så de blir hemma och plugga idaag,

imorn, kanske ja inte heller får göra nått, vet inte :(((( fatta sur ja är nu!!!!!

och på tors blir de tränin då OM JA FÅR!

och på fredag blire skräckfilm maraton meed Dani Tilda oh Ebba, hoppas inte ja glömt nån, har inen koll alls, as usual, JAA justee, de ordet lärde jag mej nyss (as usual) de betyder som vanligt för dom som inte visste de :D:D visst ärr ja bra??! (aaaa' mvg i engelska hääär! ;D

&, viiii [mathilda, ja oh dani] veeet att vår blog suuger, ingen påpekar de mer x'D vi har kult iaf!!!!(h)


snart ska ja iaf ner och va lite social med rebecca, så måste ja vell plugga oxå ;(
skulle blii sååå glad om nån kunde komma coh hhjälpa mej, för ja är bara så sämst på att tänka,:s




aja, får bli lite bilder ändå då fast ja inte tänkte inte lägg in de..


mathilda och ebba, buusigast i världen??? ;D
fiin som faan
sååå jäävla snygg bild ja gjorde på daniella (hh) måste ni bara hålla med om!!!;)

/BELLa






Kommentarer
Postat av: daniellla

du glömde lina :D <333 haha vad snygg jag blev då

-.- <3

2009-11-10 @ 19:16:02
Postat av: mathilda

å nej vilken bild o:

De blir kanon på fredag! :D <333

2009-11-10 @ 23:11:20
Postat av: bella

te dani: vaaa?:OOOO gjorde jag? :'''( ska ändra på dirren (LLLL)



veeet skit snygg (hhh)made by mee ;D



mathilda; fin bild :) från början på 8an tror ja, så ett tag sen ju .<3



jaa fredag blir tooopppen :D<333 3 kinder, 2 dextrosol, 1 läsk, godis ;D<33

2009-11-11 @ 16:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0