tJAAAH.

hejsan bloggen ;) snart kmr lina o vi ska ner på stan o köpa lite stuff :D får väl se vad som händer sen :) känns som jag börjar bli förkyld för jag är jätte täppt i näsan :( men får väl hoppas de går över! igår gjorde jag inte särskilt mkt..slapp lördag bara :] ny lyssnar jag på en braig låt :D Shayne Ward-No you hang up :)

men har inte så mke att skriva..haha jo juste reza åkte ut i idol. inte så oväntat tyckte jag, jag ville att hon skulle åka ut, men hon sjöng väldigt bra ändå! :D


kanske lägger in nåt ikväll.. nån bild elr nå :D


CIAOOO!


Kommentarer
Postat av: bella

reza ser ut att jobba och steka nudlar på en kina resturang ;ss

2009-11-22 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0