Tuesday.

hejsan! :)  orkar inte skriva så mke men skolan var okej, fick gå lite tidigare för jag skulle nämligen tll tandläkarn. de gick bra men de var ingen vanlig kontroll eller vad man säger..dom höll på greja i nästan en halvtimme -.-
aja sen hem , skulle ha gått ner på stan med mathilda , men de blev inte så :/ :)  jag fck ont i huve nu..kanske är för den äckliga smaken i munnen ;) snart ska jag åka hem till mamma o plugga, JIIIPPPPIIE!

och imorrn äre onsdag bläää hatar onsdagar , dom e sååå sega! men imorn blire ännu värre, vi ska nämligen ta spruta! :| jag gillar verkligen inte de .. men de kommer nog gå bra för alla :D



ha de best !

ja


en bild från i somras när jag försökte släppa
ut en skadad humla som hade råkat flygit in :'(
skulle gissa på att han är i himlen nu .. R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0