vet inte vad jag ska ha för rubrik men den här blir säkert bra (Y)

Hejj Hallå !!

Har kanske inte bloggat på ett tag men nu gör jag de dåå.. h3h3
har typ vart hos mina kusiner hela helgen! :)
massa myys.. , Köpt lite sakerpå IKEA (:

Nu sitter jag oh tittar på tv i mitt rum,
snart är de Paradise hotel 22:00!! måste seeee

Käkar oxå min special macka muums (A)
Skola imon oxå.. Jaja that's life..
Varför kan dom inte bara ta bort alla skoler ?? oo;
h3h3 .. dream on mathilda dream on..

JAAAJAAAA .. hejdå då hare bäääst! :))

PUSS

Slänger upp en bild på min söta lillebror !
knäppte den när jag va i svärdsjö förra veckan ! :) (L)
sötnosen min
Love you


Kommentarer
Postat av: Ebbaa

nee vad sööööööt! :D<3

2009-11-30 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0