15.10.2009

hej bloggen

idag avre först skola, lite segt med idrott på morgonen =//
sen vare vell no, sen nånting som ja inte minns. va iaf en helt onödig dag, jobbade inte alls mke, skrattade mest åt allt :D
sms glad dag oxå ;D<3

sen efter skolan vare stan med daniella, lina, johanna och moa, sen gick johanna och moa så gick ja och lina och daniella hem till daniella och pluggade lite no till provet imorn ;s blev inte så mke plugg men ändå...
kommer få ig känner ja p´å mej.

sen vare hem och plugga och så, uurrshhh, inte inte kul, blev ingen träning idag heller :/// inte träna på hela veckan *dåligt samvete*

nu sitter jag i rebeccas rum på grannens trådlösa internet för vårt err trasigt ele nåt.

ska vell snart sova om ja inte ska vakna 7 idag oxå som ja gjort två dagar nu, fattar inte hur ajg hinner på 25 min,:o

kolla vad jag fick idag ;;;;)))) (det är chocklad) tttaackkk sötnos (L)
hurra vad jag är bra ;;D(L)(L)L)loveyou



pussohkram belllaa(L), mobil finns med om nån vill hitta på nåt i helgen, nr kan ni vell.:))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0