nu blire fredagsmyyys (hh???

hejbloggen;)

fredagar är sååååå onödiga på sörby skolan, man gör inget alls, no prov hade vi, det gick skit! :(

sen va de lite kul för mathilda, ja hoppas ja får säga va hon gjorde. :'D för nu säger jag det.. hon åt kexcocklad och smula på mjukis byxorna så de va feeta fläckarna på dom, sen smög hon till toan och skulle tvätta med vatten men tror ni de blev bättre??? nee, fick ju en stor blöt fläck stackarn, sen gick hon med bok för det tills de torka. (L) (hhhhh' tack för sååå mkt skratt :D kulvare!

HAHAHAHAHH!
liiite kul den här bilden ser ut när hon försöker få bort fläcken ;D


ah seeen vare idrott sista, och vi fick origentera jag oc ebba ;((((((((
de rena ju :((((((((( (nnnnnnnn)
vi blötte ner lappen i vattenpölar och sket i att göra hela :) funka de med!
sen satt vi i skolan och snacka med sofia och simane :)

seeen efter skolan vare hem, fick skjuss, skulle träna egentligen men orka, för kallt tyckerjag, inte på hela veckan får bli träna med dette imorn då <33

så nu vet ja inte va jag ska göra :((( de är sämst!!!!
smsa ele ring!!!!!!!!!!!!!!!!!! de behöver jag, nummret kan ni :))

halv nie far ja te skutskär om min underbara (naat) pappa tillåter mej :::::::

puuuss på err! om nnån läser :''D

stökigt rum??? (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
heeejjj stök rum, och fula människa!!!!!!!!!!!!


såååå hiiimla skönt att ja e kompis med d.... :Dvill inte sluta som ovänner ju <3


hejdå ///BELLA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0