DANIELLA LEVER!!!!!!!!!!!:D

DANNI IS BACK ON TRACK! ;* hehehe. förlåt så mke att jag inte har bloggat nåt ..typ. men hur som helst så ska jag börja göra de mke oftare som mina andra sötnosar gör...:) 

helgen i göteborg var bäst! :D hihi jag o min moster madde skrattade hela helgen typ , haha oj vad roligt de var ;) vi gick på bio, såg nån dinosaurie (stavning!) grej, åt på resturang, kolla på film o massa klipp på heybaberiba! :'D haha o stan o sånt..o de var em skit god milkshake där nånstans (a)

men iaf , idag var dagen seg som onsdagar JÄMT är. hade engelska prov idag, haha gick ju toppen! (Y)(Y) NAAAT men de skulle inte förvåna mig om jag o bella kmr få lika poäng i eng, vi är ju lika bra! :'D<3<3 sen blev de stan med lina, johanna o mathilda. hittade en superskön vinterjacka :) men jag vet inte om jag ska köpa den... men nu sitter jag nere i källarn o magen kurrar, de blir lax o potatis o sås :) de är faktiskt rätt gott. hihi. o jag har inga bilder på den här datorn, men jag slänger väl in nån imorn..  o nu hörde jag nån röst som lydde: "nu kan du komma o äta daniella!" haha bäst o dra! så inte magen sprängs av hunger... tjaråååååååå! :D(L)


Kommentarer
Postat av: belläääääääääää

lika bra???? :'o ............. Lika dåliga ****** :'D(LL'

2009-10-14 @ 21:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0