elgitarr & data = chilll :D

tjjolahoppppp! :D:D haha ville börja med nå nytt "hej" :)

idag har de varit en bra dag :D vakna runt halv 9 och gick ut med magnus .. för vi har varit hundvakt inatt :)
sen har jag typ bara grejat i rummet o så.. vid tre mötte jag lina nere på stan och vi gick runt lite...fast inte så mke hehe :D när vi kom hem blev de dator , sen baka vid en SKITGOD kladdkaka! olalala säger jag bara vi satt vid köket med levande ljus, prata  & lyssna på michael jackson låtar på datorn. tihi. nu står jag upp o skriver :D najsigt och lina sitter o spelar på vår nya el gitarr :D hon spelar så otroooligt bra asså! =D hehe. nu ska vi ner på stan i mörkret o dra till godis tajm. fatta , de är typ kolsvart ute nu o klockan är bara kvart över sex?! men men så äre när vintertiden är framme :)  och juste jag söker på google nu och hittar jätte fina dikter... de är kul att kika hihi :D

men ni får ha en toppen onsdagkväll ! :D de kommer lina o ja ha iaf...bion börjar 21:15 :D !!!!!!


/ daniella







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0