GÖR MIG FRISK NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag hatar verkligen att vara sjuk ! :( usch och har världens lock i ena örat som inte vill försvinnna! :(

ligger i soffan nu med bärbara o har täcke & kudde. de är mysigt hihi. har kollat på vänner ganska mkt nu. har lust att kolla på en film men orkar inte gå till hyllan...men är väl illa tvungen , för de finns inget bättre sätt :D åh jag önskar att man hade magiska krafter...haha de skulle väl va bra de ?! :D
sen ska jag nog ta o äta glass o bär..mums ,


ha en underbar dag! <3


/daniella!







omg jag älskar den här bilden! :O
ser den inte god ut ? :D


Kommentarer
Postat av: bella

måste ses på lovet fast du är sjuk!!!!!!!!!!!!!!<333

2009-10-27 @ 14:04:49
Postat av: daniella

hahah jahaduuuu! men jag börjar faktiskt bli på bättringsvägen! saknar dej skit mkt bella! :(<33333333333

2009-10-27 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0