helt hysteriskt ! JAG LETAR VINTERJACKA! o;

Hallå

Idag har de vart en lite seeg dag iaf men de va skönt när vi slutade! =]]
Då drog jag ner på stan med; Daniella, Lina & Johanna ;))
Wi leta vinter jackor. Lixom är den här staden tömd på vinter jacker älle?! oooo;
huhu, Daniella tror ja hittade en som hon ska köpa :)) men jag hittade ingen som låååckade mig speciellt.. :o
men hm.. tänkte jag hehe.. Jag tar nog och köper den där dunjackan på stadium 999:-
så jag tar å köper den imon tror jag ! :D hihi ! glad att jag hittat en vinterjacka iaf för då slipper jag leta sen när snön faller & de e ganska kallt nu oxå så man kan ju ta på sig den nu ;DD hihi!
Så en mössa behöver jag oxå! ;OOOO men de är inte nån direkt brodska :o.. älle? heh.

Torsdag imon då.. hm.. IDROTT! ÅÅNEJJ! fast ... :oo pappa ska skriva en lapp att jag itne kan va med för är typ sjuk å har nyss vart så! :D hihi.. ;dd men ajah vi säger så så länge KYYSSSEN

// m       a       t       h       i        l       d       a

ps; lägger in en bild på jackan imon! (y'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0