hörde jag rätt?! äre höstlov?!?!??!

O JAAAAAAAA DE ÄR DE :DDDDDDDDDDD!

säger som mathilda fyfan vad HÄRLIGT ! (H)  fatta inge gå upp tidigt o tänka så hjärnan sprängs o ja..haha ;D

min dag har varit skön , fast skoldagen var skitseg. men sista lektionen, idrott var absolut bäst :D hahaha gud ebba jag lina o mathilda garva så fruktansvärt mkt! x]  förlåt ebba men på bilden o allt....du har sååååå dålig humor ! :'D haha men vi älskar dig ändå :)<3

hursomhelst, efter skolan åkte jag pappa o handlade på ica på brynäs :) handla lite gotti gott till ikväll, för idag äre fredagsmyyyyyys :*  

när vi kom hem kolla jag på vänner, som jag alltid gör, sen kände jag för att baka :D de blev non-stop kakor, skit goa blev dom faktiskt :)  . 

sitter i köket nu , de är faktiskt skönt att sitta här :D haha och jag ser tv:en framför mig i vardagsrummet..oj nu ploppade "fredagsmys" reklamen upp :D hahha.

slänger in några bilder från dagen :D


sug o svälj, trevlig helg !  & trevligt höstlov. (a)


/.d4n13lL4.

ni är dom bästa man kan ha! :)<3  + bellla!



haha, nästan ingen skillnad förutom att de är nu mathilda
som har fingrarna i luften! :'D



innan dom åkte in i ugnen! :D



FÄRDIGA O KLARA ATT ÄTA!!! :D<3

Kommentarer
Postat av: Lina

åh herre gud vad gotttt :D mums längtar till i morgong <3 hihi vilka vackra bilder :P xD <33

2009-10-23 @ 21:06:58
Postat av: daniekkaq

2009-10-23 @ 21:47:28
Postat av: mathilda

hahaa, idrotten! xD

Ni är de bästa man kan ha älskar er,! <33

vackra bilder Daniella X]]

Hare bääst!

2009-10-23 @ 22:00:02
Postat av: hanna

shit vilka snygga kakor du har gjort daniella dom ser jättegoa ut (a) <3<3 :)

2009-10-24 @ 00:03:03
Postat av: b

ÅÅ :O skicka en på msn ;D mums<33

2009-10-24 @ 03:41:35
Postat av: daniella

till hanna: haha tack så mkt sötis ! :D<3

till bella: ja tar o skickar på mms ist :D <3<3 eller datorn då ;)



till lina: haha visst är dom vackra?:D



till mathilda: hhaaa ja idrotten var skitkul :'D

2009-10-24 @ 14:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0